REJESTRACJA:

Leczenie zębów pod narkozą - Starachowice

Analgosedacja – spokojna wizyta bez bólu i strachu

Dla wielu osób wizyta u stomatologia to czas pełen stresu, niepewności i strachu przed bólem. Na szczęście rozwój technologii pozwolił na stworzenie nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym leczenie stomatologiczne stało się komfortowe. W naszym centrum stomatologii wykonujemy analgosedację, czyli specjalny rodzaj znieczulenia, który pozwala się zrelaksować, a nawet zapaść w lekki sen. Nawet nie zauważysz, kiedy będzie już po zabiegu! Marzysz o pięknym uśmiechu, ale nadal masz obawy związane z wizytą? Nie warto odkładać leczenia na później. Nasz doświadczony zespół lekarzy zaopiekuje się Tobą i pomoże osiągnąć wymarzony efekt bez bólu i niepotrzebnego dyskomfortu.

Doświadczony i wykwalifikowany zespół

Bezpieczeństwo Pacjentów jest dla nas najważniejsze. Nasz doświadczony zespół nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, by mieć pewność, że oferowane przez nas usługi są na światowym poziomie. Możecie nam zaufać!

Wysokiej klasy sprzęt

W naszej placówce korzystamy z najnowocześniejszych technologii. Sprzęt na którym pracujemy, należy do najlepszych urządzeń dostępnych na rynku. Wiedza i doświadczenie specjalistów w połączeniu z innowacyjnymi technologiami, pozwalają osiągnąć światowej klasy poziom leczenia.

Pomoc dla Pacjentów z dentofobią

Analgosedacja to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich osób cierpiących z powodu lęku przed zabiegami stomatologicznymi. Specjalnie przygotowana mieszanka środków przeciwbólowych, uspokajających oraz nasennych sprawia, że Pacjent czuje się spokojny, zrelaksowany, a po wykonanym zabiegu - nie pamięta go.

Co to jest Analgosedacja

Analgosedacja to innowacyjny rodzaj znieczulenia, który stanowi połączenie leków uspokajających i nasennych z przeciwbólowymi. Środek podaje się dożylnie. Pacjent po przyjęciu substancji relaksuje się i nie odczuwa bólu. Jest w stanie lekkiego snu, jednak reaguje na polecenia lekarza, dzięki czemu metoda ta sprawdza się nawet przy wielogodzinnych zabiegach, których po zakończeniu Pacjent nie pamięta. Leczenie nadzoruje anestezjolog.

Analgosedacja to świetne rozwiązanie dla wszystkich osób, które zmagają się z panicznym lękiem przed wizytą u stomatologa. To bezpieczny i komfortowy sposób na leczenie nawet trudnych Pacjentów.

Dlaczego warto

Analgosedacja to komfortowa metoda pozwalająca na bezstresowe i bezbolesne przeprowadzenie nawet kilkugodzinnego zabiegu!

Komfort i bezpieczeństwo pacjenta

Analgosedacja umożliwia przeprowadzenie długiego i skomplikowanego zabiegu, podczas gdy pacjent znajduje się w stanie ograniczonej świadomości – nie odczuwa bólu, strachu, jest odprężony, a po wybudzeniu nie pamięta przebiegu zabiegu.

Sposób na dentofobię

Analgosedacja jest rozwiązaniem dla pacjentów, którzy panicznie boją się wizyt u dentysty lub mają silny odruch wymiotny. Od teraz zabieg dentystyczny nie będzie kojarzył się źle, a leczenie zębów nie pozostawi przykrych wspomnień.

Minimum przygotowań

Zabieg w analgosedacji nie wymaga specjalnych przygotowań. Jeśli lekarz zakwalifikuje do pacjenta do procedury (analiza historii stanu zdrowia, ewentualne badania, wywiad z pacjentem), ten musi jedynie pamiętać, by 6 godzin przed zabiegiem nie spożywać pokarmów, a 4 godziny wcześniej odstawić płyny.

Tylko dobre wspomnienia

Kontrola lekarska podczas zabiegu, brak bólu, nieprzyjemnych doznań, czyli bezpieczeństwo i komfort! Analgosedacja to leczenie zębów, którego nie będziesz pamiętać! Od dziś nie musisz obawiać się wizyt w gabinecie i zwlekać z umówieniem terminu.

Nasi anestezjolodzy

W Centrum Implantologii i Stomatologii Estetycznej Stomatologia Borowski zapewniamy kompleksową, komfortową i bezpieczną opiekę stomatologiczną.

lek. Sławomir Plewa

Anestezjolog

Analgosedacja – za pierwszą godzinę 1200 zł
Analgosedacja – za każdą kolejną godzinę600 zł
Gdy wymaga tego przebieg leczenia, stosujemy analgosedację dla zapewnienia pełnego komfortu naszym Pacjentom. Cały zabieg wykonywany w analgosedacji jest nadzorowany przez lekarza anestezjologa.

Zadbaj o swój wymarzony uśmiech bez bólu i stresu!

Umów się na konsultację

Leczenie jak ze snu

Ty relaksujesz się w lekkim śnie, a my wykonujemy całą pracę.

Przeprowadzanie zabiegów w analgosedacji to odpowiedź na problemy osób, które boją się wizyt w gabinecie stomatologicznym lub które czeka długi zabieg i czują się z tego powodu niepewnie. Chcesz zadbać o zdrowe zęby i piękny uśmiech, ale masz złe skojarzenia związane z leczeniem stomatologicznym? Pomożemy Ci na nowo zaufać stomatologom i udowodnimy, że leczenie wcale nie musi być bolesne i niekomfortowe.
Na zawsze pozbędziesz się strachu przed dentystą!